Tiedote: Me olemme nyt Puro

Uudenmaan Sairaalapesula Oy (0811793-2) ja Puro Tekstiilihuolto Oy (2952040-5) ovat yhdistyneet 1.1.2021 alkaen Puro Tekstiilihuoltopalvelut Oy:ksi (3172148-4). Uusi yritys toimii kolmessa toimipisteessä Keravalla, Turussa ja Kotkassa ja jatkaa vanhojen yritysten toimintaa vastaten vanhojen yritysten sopimuksista.
Nyt meidät tunnetaan nimellä Puro Tekstiilihuoltopalvelut Oy. Olemme Suomen johtava terveydenhuollon tekstiilihuoltopalvelujen tuottaja – palvelemme asiakkaitamme alueella, joka kattaa puolet suomalaisista.

Yhdistymisestä on etua

Ajatus Puro Tekstiilihuolto Oy:n ja Uudenmaan Sairaalapesula Oy:n yhdistymiseen tuli omistajiltamme. Olemme huoltovarmuuskriittinen toimija, jolle on etua isoista volyymeistä ja useista toimipaikoista.

Asiakkaamme ovat aina voineet luottaa täydelliseen laatuun ja toimitusvarmuuteemme kaikissa olosuhteissa, ja yhdistymisen avulla vahvistamme niitä edelleen. Voimme hyödyntää kapasiteettiamme tehokkaammin ja tehdä yhdessä kehitystyötä, joka vie oman prosessimme uudelle tasolle.

Mukana terveydenhuollon kehitystyössä

Nyt haluamme olla entistä enemmän mukana myös kehittämässä sosiaali- ja terveydenhuollon tekstiiliprosesseja, jotta asiakkaidemme elintärkeät resurssit saadaan kohdistettua oikein. Se edellyttää asiakkaidemme huolien ja tarpeiden tuntemista yhä paremmin.